2013/10/08

20131006。M&M 相識片段



婚前的我,
跟埋首苦幹狂砌相識片段的食記 M
不同,
我全晚只得三個動作:打機、訓覺、聽歌,
唔好鬧住~~~
其實我在諗婚禮上播放的音樂。

雖然,我知未必有人會留意到背景音樂,
但我想,無理由十年前的婚禮播愛是永恆,
今時今日仍然係播愛是永恆架?
有無 update 少少既選擇呢?

坦白講,當我拍硬照 (影到笑容硬晒) 時聽到自己揀既歌,都會自我陶醉呢~

相識片段播放的,
是楊千嬅的美味情緣,
這只是某電視劇的主題曲,
不是甚麼大紅作品,
但歌詞跟我們的片段不謀而合,
或者,填詞的于逸堯先生睇唔到尐段字,
我都好想多謝佢!

証婚
Anniversaries (進場)
小玩意 - 彭姑 (交換戒指)
Nothing Gonna Change My Love For You - 方大同

起菜
經典 - 林海峰 (相對比較行貨)

其他時段
黑白 - 方大同
甜蜜蜜 - 薛凱琪
Together - Robynn & Kendy
幸福摩天輪 - Eric Kwok / 葉佩雯
Happy Birth Day - 阿信
你被寫進我的歌 - 蘇打綠 / Ella
小酒窩 - 林俊傑 / 蔡卓妍
明明很愛你 - 梁靜茹 / 品冠 
 私奔到月球 - 五月天 / 陳綺貞 
流星雨 - F4
 從沒這麼愛戀過 - 許志安
 終生美麗 - 鄭秀文
愛你 - Kimberley
我的宣言 - 周柏豪 
天使 - 五月天
Forever Love - 王力宏

會盡快 upload 婚禮當日的朝拍晚播,到時再分享細節!

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails