2012/11/27

新上市。日清 x 豚王即食拉麵


大家還記得星爺的《食神》嗎?

戲中史提芬周的爆漿瀨尿牛丸引起注目後,並不是第一時間廣開分店,反而推出罐頭以圖打進超級市場,最經典的一幕,是將全港九新界所有超市位置輸入電腦加以分析,竟變出了一個「掂」字!

我一直以為這只是戲劇效果,想不到現實中真有相似的情況發生,人氣拉麵店豚王的最新攪作,就是與日清食品合作,推出兩款自家品牌的即食拉麵「豚王」和「赤王」,於百佳、惠康、吉之島發售,定價 $8。


打開包裝,內裡放有麵餅、味粉及醬汁,其中非油炸的麵餅是一大賣點,一來比較健康,二來貫徹豚王風格,採用幼身的拉麵條。平時我煮公仔麵會先過冷河,這個卻完全不用,為免麵條煮得太腍,記緊水滾後才下麵餅,當麵開始鬆開時就可以熄火了,千萬不要如包裝指示所說煮兩分鐘。


如果和出前一丁的豚骨湯麵比較,豚王湯底味道濃郁,稍勝,而幼麵條亦能掛起湯汁而不失爽滑口感,對我來說很有新鮮感。

當然,這即食版豚王水準不能跟賣近百元的豚王相比,不過卻能引發大家煮即食麵的熱誠,我以鹹豬手代替叉燒已經不算誇張,面書上有不少朋友自行另加紫菜、半熟蛋等,賣相非常「專業」,平時食出前一丁邊會咁架?!

講開即食麵,以下是我最常吃的選擇 (排名不分先後):
1. 出前一丁黑蒜油豚骨湯味
2. 出前一丁原味
3. 出前一丁海鮮味
4. 出前一丁北海道味噌豚骨湯味 (最新發現,美味程度不低於黑蒜油豚骨湯味)
5. 統一巷口乾麵 (台灣賣 $3 包,香港賣 $10.5 包 Orz)
6. 康師傅香辣牛肉干拌麵
7. 豚王即食拉麵
8. 營多撈麵 (其實未轉直身麵條的日清麻醬撈麵更好吃,可惜已成追憶,唉,逝去感情如何留得住~)

唔知大家喜歡吃甚麼口味呢?不妨留言分享下 ^__^

豚王即食拉麵
百佳、惠康、吉之島等超市有售

8 則留言:

  1. 多謝分享,我昨天也入了4包,仍未試,因為滷緊叉燒,我也極認真對代碗面呢^^
    自已心水排名:
    1,辛辣麵
    2,胡椒麵(黃色包裝)
    3,759韓國芝士麵
    4,出前一丁(原味)
    5,出前一丁(味噌)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Joe,
      係喎,759 隻芝士麵得,即食包裝同杯麵都好食,不過超肥 XD

      刪除
  2. 蟹皇麵可以一試, 我覺得佢好食過出前一丁

    回覆刪除
  3. 日清豚王拉麵難食到嘔。同出前一丁差太遠。垃圾

    回覆刪除
    回覆
    1. RE: Kam Hung Pun,
      我覺得豚王唔係出前一丁既替代品,始終一個係即食拉麵,一個係即食公仔麵,口感唔同。
      我比較喜歡赤王口味,不過豚王又未至於難食到嘔既 ^_^"

      刪除
  4. 你好~

    啱啱寫完豚王,上網見到你又有寫,所以我都黎講下

    我就食咗個赤王,湯底唔錯,不過個麵我就覺得一般,不過整體都算解到拉麵引

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi TastylifeBuBu,
      係呀,我都鐘意赤王多一些,個麵無辨法啦,始終係即食貨色,如果個湯配公仔麵可能仲好 XD

      刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails