2011/12/28

大踢爆。TVB 收費電視呃客手法


朋友前排遇上 TVB 收費電視洗樓大推廣,誤以為裝了解碼器才可以睇高清台,無情情簽下 長達 24 個月合約,我一直以為佢太天真,未聽清楚條款先會中伏,直到早前我收到 cold call,發覺班 sales 說話避重就輕,完全沒有提及收費,合約等字眼,以下是當時的談話內容,大家記緊小心提防!

先生, 你好, 我係 TVB 打黎既, 想問你屋企而家收到高清電視未?

我:"有睇開"

先生, 我地為左感謝你一直既支持, 會免費幫你安裝番我地既解碼器,可以睇番所有高清電視同我地提供比你既節目,唔知先生想幾時安裝呢?

我:"我唔明點解要裝你地個解碼器,我而家都睇緊喎"

先生,而家你只係睇到一部份既高清節目,而睇唔到我地既其他節目,裝左之後三個月係免費,到期後, 希望你會繼續支持我地。

我:"咁即係唔裝你地就無高清台睇?"

先生,都話有其他更精彩既節目~

我:"咁你即係呃人裝收費電視啦,你叫咩名?"

先生,我無呃你喎,都係想你睇多幾個台O者

我 cut 左佢線,點知轉頭又打來...

我:"一係你就收線, 一係你就比個名我投訴你"

先生,我無名喎,我都唔係要呃你丫

我: "員工編號呢?"

先生,無喎,係呀,係我呃你呀而家!(然後他便掛了電話)

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails