2010/11/17

豪大大雞骨?

士林夜市的豪大大雞排不用多介紹,成塊面咁大的 size 是其 gimmick 所在,更一直深得港人喜愛,最近豪大大終於進駐香港,在旺角區開設首間分店!


所謂物離鄉貴,這塊大雞排台北只是賣 NT50 (約 HK$13),來到香港立即升價一倍,$25 一件,說便宜不便宜,但總抵過搭飛機去食,如果好吃的話...

要了一塊小辣,見店員將剛炸起的雞排拿起,再小心翼翼的灑上味粉及辣粉,手腳自然比較慢,論效率,與台北總店仍有一段距離。

隔著紙袋,已可感受到雞排的熱力,立即先咬一口,脆脆的外皮帶點軟韌,感覺相當正宗,但可惜愈吃愈不對勁,雞排的厚薄不一,中心位置的肉質偏嚡口,稍稍放涼之後,油膩感隨即大增,但這只是開始...

吃至一半,出奇的一刻終於出現,竟然發現有雞骨,而且 size 不小,差不多佔了整塊雞排的三份一。我曾在台北吃過三次豪大大,印象中從未試過吃到骨的雞排,立即衝去問問店員,他們卻表示「我地的雞排係會有少少骨架!」,既然如此,我都無話可說,唯有帶著一點疑惑,將吃剩的雞骨放進垃圾桶內....

原來咁叫「少少骨」...
由於接受唔到有骨的大雞排,香港的分店我暫時唔會再幫襯,順帶一提,如果去台北士林幫襯豪大大的話,記得去陽明戲院外的總店,水準遠比臨時市場內的分店好呢!

豪大大雞排
旺角西洋菜南街2Y號達利大廈地下 (近佳記小食)

6 則留言:

  1. 唔係嗎.. 咁都叫少少骨?
    我即刻唔想去試... 當街食有骨雞排, 搵自己黎搞咩..

    回覆刪除
  2. RE Cooking Meow,

    有網友話台灣豪大大都有雞骨,但我相信無香港分店咁誇張 @@"

    回覆刪除
  3. 豪大大在台灣人的心目中已經是不好吃的啦
    去士林夜市, 可以試試蜜酥雞排, 不是在臨時市場那邊的
    排隊的人好多, 我覺得蠻好吃的~!

    回覆刪除
  4. RE: TaiwanWalker
    謝介紹,蜜酥雞排有點印象,係咪近廟個邊架?

    回覆刪除
  5. yeah~~~~~~~~~! 係呀
    下次去台北士林一定要食呀
    拜託你們, 真係好好食
    忘記豪大大啦!!!

    sorry而家先回你 :p

    回覆刪除
  6. RE: TaiwanWalker
    好的,如果再去台北,我一定會試~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails