2010/09/12

奶皇月打孖上

由於不喜歡吃蓮蓉,所以我對傳統的月餅興趣不大,直至去年試過九龍酒店的奶皇月餅後,便深深喜歡這新口味 (對我來說)。

在此多謝微博網友三隻耳朵介紹,才知道奇華奶皇月餅跟半島嘉麟樓的出品,是出自同一餅房的,立即去買了「原個鐵盒裝」 (原價 $25,渣打卡八折 $20),另外也從女友手中得到 Agnes b. 的迷你蛋黃奶皇月,其實也是奇華的出品。

先報價,奇華一盒奶皇月八個原價 $148 (渣打卡八折 $118.4),比九龍和半島來得便宜;而 Agnes b. 則矜貴得多, $220 只得四個,那個 b. 型 logo 簡直就是月餅界的 LV!

奇華奶皇月酥皮做得挺薄,咬落唔會乾爭爭,餡就唔算好飽滿,有點皮餡分離的情況,幸甜度做得剛好,是抵吃的選擇。

Agnes b. 奶皇月的味道其實跟奇華相差不大,除了 logo 的分別外,奶皇餡也更加飽滿,始終收貴咁多,功夫自然要做到足,但如果跟九龍酒店的出品比較,Agnes b. 明顯少了一份油潤感,餅皮也欠了一點酥香!

遲些試試君悅酒店的綠茶月餅,當然也要重溫九龍酒店奶皇月的滋味啦,說來說去,原來自己還未試過嘉麟樓的出品,真失禮!

6 則留言:

  1. 搵食兄

    好一句月餅界LV...不過送禮無偈呀!

    閣下應試試嘉麟樓才有比較啊!(個人愚見)

    君悅綠茶如不是新鮮即吃的話,記得微波細火丁3秒啊!

    回覆刪除
  2. Agnes b.的朱古力已經夠難食了... 月餅不會試了...
    我最喜歡嘉麟樓的奶皇月, 不過太貴了, 今年買了九龍酒店的~
    如果跟嘉麟樓來自同一餅房, 我也有興趣試奇華奶皇月餅~ :)

    回覆刪除
  3. 有冇叮10秒先至食??呢個食法先至分得出高下 :)
    我今年只訂了九龍和半島的,上個週未試了半島餅店的.....比嘉麟樓的還是差了一點。

    回覆刪除
  4. RE: 聶秀康兄
    我都想試嘉麟樓呀~不過而家好似買唔到喇 =[
    我食綠茶月餅前叮叮佢先!~

    RE: Maxi
    Agnes b. 都係奇華來的,哈哈

    RE:MiRanDa 米蘭達
    無叮呀,我屋企有盒九龍響雪櫃,食前會叮叮佢,hehe

    回覆刪除
  5. 終於見到奶皇月餅同好者..我同你一樣食左一次就深深愛上佢地...不過好多人都話好甜..!!你有冇食美心今年出個隻奶皇月餅, 味道都唔錯呀..都係$133/8個~~~

    回覆刪除
  6. RE: YEUNG
    係呀,我超鐘意食奶皇月,美心嗎? 收到,經過買兩件裝試下先 ^~^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails